Längtar hit!

Jag tror vi alla har en plats på jorden som betyder lite extra mycket för oss. Mitt Mälarbaden är en sådan plats. Ett ställe där jag spenderat alla mina sommrar mer eller mindre. Det finns så många bra minnen där ifrån, så mycket kul vi haft. Inte så konstigt att man längtar dit lite extra mycket just nu då man vet att alla ens nära och kära finns där. Till och med barnen EK är där nu. Jag längtar dit och drömmer mig bort från betongstaden.




Underbara fina plats.. Snart kommer jag!

Tro inte för den delen att jag inte kommer sakna Kina. Det vet jag redan nu att jag kommer göra. Kina är också ett fantastiskt land som aldrig slutar att förundra en.. Konstigt att man både kan hata och älska ett land på samma gång.
Jag har tur jag, som inte behöver välja!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0