Nighty

Jaha. Efter massagen gick jag hem och däckade på sängen. Pratade med fina älsklingen på skype och sträckläste en ELLE tidning. Förra numret... eller två nummer sen. Spelar roll..

Vilade lite och repade mig sedan så pass att jag följde med Daniel ut och tog en öl och snackade lite. Nageltjejen stod precis bredvid. Frågade varför vi skulle flytta hem. Jaa. Varför kan man undra. Kina och Peking är en bra plats på jorden. Jag sa att jag kommer tillbaka. Förr eller senare är jag nog här igen. Fint av henne att bry sig om sina stamkunder. Jag kommer självklart sakna mitt lyxliv här..

Nu ska jag sova. Sovmorgon imorgon också. Måste lära mig att sova förbi kl 5.45. Imorgon ska jag också till 798 som är ett konstdistrikt här i BJ. Lovar fina bilder på en massa roliga saker.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: gitzo

om det är några skor som inte får plats så får du lägga dem på min säng så tar jag dem!

Du kommer älska att komma till sommarsverige - och du kommer att sakna Pekning så att det gör ont ibland.

kram

2009-06-25 @ 20:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0