Ny dag

Yes. Imorse fick jag sovmorgon. Vaknade visserligen vid 7 pga byggarbetet utanför fönstret, men i med öronproppar och sen sov jag till 10 :) Lyckliga jag. Har nyss ätit frukost och läst alla artiklar om Michael Jackson på Expressen. Sorgligt, men var han inte uträknad för länge sedan? Visserligen lovades comeback, men om det hade blivit av vet man aldrig..

Nu ska jag fejja lite här hemma (dock inte röra min packning, det gör mig depprimerad), städa kylen och lite sådana saker.

I eftermiddag blir det konstområdet.

Ha en bra dag :) Snart ses vi alla igen. 2 dagar kvar tills jag åter är på svensk mark :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Sunna

Gud va roligt att du kommer hem. Men va sjukt fort tiden har gått!! Ta med dig värmen hit till Sveariket, så håller den lite längre =)



Puss

2009-06-26 @ 08:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0