sprickfärdig..

Så. Jag slutförde min shopping och det gick bra så när som på ett par skor. Tur var väl det.

Sitter just nu och tittar på min depprimerande väska. Den är sprickfärdig utan att jag ens stängt den... 20 kg får man ha. Nyss vägde den 25 kg. Jag packar ur igen, packar om och väger.. 20 kg är ett hån...

Handbaget blir också fullt snabbt. Inser efter läsning på flygbolagets hemsida att handbagage endast får väga 5 kg och inte 8 kg... Hur ska det här sluta? Inte tänker jag lämna något kvar här som jag vill ha.. Icke! Jag har redan lämnat en liten hög.. Ska pausa en stund och sen ta nya tag och packa om för 5:e gången. Det ska gå. Det bara måste gå... Så fort det är 20 kg i väskan ska jag smälla igen den och inte öppna den förrän på söndag. När det är klart så ska jag bara roa mig!

Suck.. Kom igen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0