vars är musten?

Mitt muntliga prov idag gick jätte bra. 79,5 av 80. Jag vet inte alls hur hon bedömde men jag är skälvklart jättenöjd! Fick först läsa lite ord högt och sen beskriva en bild där vissa specifika ord skulle användas. Sedan fick jag ett topic: min familj! Så glad jag blev över det, det kunde jag allra bäst! Får tacka min klasskompis Jun som tipsade om hur den lappen såg ut ;)

Sen kom jag hem. Då gick musten ur mig. Har inte åstadkommit någonting alls sen dess. Sovit, suttit vid datorn och läst min mysbok. Inte ett endaste tecken på plugg. Så kan det gå. Men jag håller fast vid det där jag hört, om att man ändå inte kan trycka in nya saker dagen innan ett prov. Det jag kan, det kan jag. Resten lämnar vi åt dess öde.

Ikväll ska jag på vinprovning. Min allra första. Det ska bli mycket spännande!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

1. JAg visste väl det - du är toppenduktig!!

2. Glöm inte att spotta.....

2009-06-10 @ 11:10:54
Postat av: Stina

Grattis Grattis vad roligt :) Du är så duktig!

P&K

2009-06-10 @ 13:05:40
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jag är imponerad, hoppas att du kan fortsätta plugga när du är tillbaka i Sverige!

2009-06-11 @ 05:36:20
Postat av: Sunna

YES YES YES!! Gud va du är bra Jossan. Hoppas du förstår att du får golva oss med din Kinesiska när du är hemma igen :) Vi får åka på tjejsemester och låtsas att du är vår kinesiska vän ;) Haha va roligt de skulle vara! Keep up the good work.

Puss&Kram

2009-06-11 @ 08:13:01
Postat av: Johan

Grattis !! Fan va duktigt du är !! Kramar

2009-06-11 @ 20:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0