vatten

Jag anade något imorse när jag packade ner mitt paraply och gick till t-banan. Hade två timmars lektion där vi tittade på Kung Fu Panda på kinesiska. Sen, när vi precis kollat klart började det mullra... sprang över till en annan byggnad för ny lektion och då brakade det lös. Hela himlen öppnade sig, det åskade och blixtrade och regnet vräkte ner. Konstant i två timmar!

-Moster: var glad att du lämnade Peking igår. Himlen ligger tung över stan.

Fick snällt sitta lektionstiden ut även fast vi inte gjorde något. Vi åt tårta, chips och drack läst. Avslutningsfika kan man säga. Sen tog jag en taxi hem. Inga läxor så jag ska vila en stund, läsa en bok och träna lite. Imorgon är allra sista dagen med denna klass. Måste ringa Ms. Gao nu och höra hur mina studier ser ut de kommande dagarna.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Vem håller Du i handen när åskan går???

Tänker mycket på dig! KRAAAM

2009-06-16 @ 12:34:21
Postat av: Gitzo

De har klagat mycket på vädret i Stockholm, men här har det varit sol sen vi landade. Tur.

SAKNAR dig och vårt andra hemland massor!

kram kram

2009-06-18 @ 05:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0