1 vecka kvar!

Idag, precis idag, är det ju en vecka kvar innan jag ska till universitetet och registrera mig. Vad som händer där och då med inskrivning, språktest och sådana saker vet jag ännu inte. Men jag tror själva skolan börjar på torsdagen den 26:e och att jag innan dess ska vara språkplacerad. Gud vet.

Innan dess ska jag; njuta av sista lediga veckan. Slutföra litteraturrapporten och börja på nästa paper. Träna minst 20 min om dagen (plättlätt), besöka Siris klass och ha magen full av is och invänta samtal från Ms. Gao. Hoppas också på att hinna en shoppingtur på gårdagens marknad när jag är lite mer förberedd!

Sa jag förresten att det är vår ute? Alltså riktigt vårigt! Så att knopparna till och med börjar komma! Åh så underbart. Man får dock njuta snabbt för snart kommer det att vara sommarvärme. Men lyckliga lyckliga jag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Ser fram emot de första rapporterna från Universitetet. Lycka till

2009-03-16 @ 08:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0