Då var det dags!

Idag ska jag ut till universitetet för registrering och kanske till och med göra placeringstestet. Har inte förberett mig eller så, slog mig bara imorse att det lika gärna kan ske idag. Men det spelar mig ingen roll. Skönt att inte veta för då kan man inte stressa upp sig i onödan. Jag ska bara ta dagen som den kommer.

Ska bli spännande och se om jag har alla de papper som krävs eller om det blir så att man står där och har missat någon vital del. Har pass, foton och min lilla bostadsbesvis-lapp med mig. Resten skulle Ms. Gao fixa. Ganska skönt ändå att hon kommer hjälpa mig. Var förberedd på att fixa allt själv, men idag känns det skönt.

Om jag är nervös? Lite, men på ett bra sätt. Snarare förväntansfull!

Nu blir det frukost och sedan beger jag mig så att jag har gott om tid. Beräknad restid: 1 h.

Stor kram och ha en bra start på veckan!



Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!



Vad kul att det äntligen kör igång :)

Hoppas att det har gått bra idag!



Många kramar

2009-03-23 @ 07:53:37
Postat av: Nettsi

Lycka till.Är jättenyfikem på hur det går.

Hör av dig så snart som möjligt

.kram

2009-03-23 @ 08:27:10
Postat av: m



Du är jätteduktig,lycka till med allt du har framför dej. Tur att du kan skicka hem litet med Micke,jag har varit orolig för det där med konteinern. Kram

2009-03-23 @ 20:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0