Dagens utflykt

När jag skyndat ut från tårarna med att lämna fam. EK så följde jag med Johan till muren idag. Han hade med sig en vän från NY och hans 16-åriga dotter samt en rysk journalist. En udda skara kan man säga.

Åkte till jinshanling denna gång, samma plats där vi var på Ulfs 40-årsfirande. Man får gå upp till muren och sedan klättra upp och det kändes i benen vill jag lova. Gårdagens träningsvärk i kombination med uppåt lutande höga trappsteg. Ingen mer träning idag är nödvändig.

Men muren är ju alltid lika vacker. På detta ställe är det dessutom knappt några turister så tystnaden var total och det var jätte skönt. Luften är frisk, men något disigt. Ändå skönt.

    


Älskling, känner du igen sista bilden? Det var där vi satt, som vi har bild på, för ca 5 år sedan. Exakt samma ställe. Lite mer tomt denna gång..

Nu är jag lagom trött efter denna dag. Ska sätta på bra musik, riktigt högt. Sen ska jag diska och plocka iordning lite här och var. Måste komma iordning ordentligt nu innan skolan börjar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0