Drömmare

Ja. Jag ska egentligen plugga. Skulle börjar för en timme sedan. Och visst börjde jag -genom att öppna dokumentet på min dator. Där tog det stopp. Fastnade som vanligt på Internet bland facebook och en massa bloggar. Hamnade också på Tiffany & Co hemsida. Man kunde konstruera sina egna ringar.. Jisses. Gissa om jag blev fast... Vad är det med tjejer och Tiffanys? Är det liksom smyckenas Rolls Rolls? Jag drömmer också om en presentask därifrån någongång i mitt liv.. Drömma går ju alltid.. Suck.

Tog en promenad imorse med bara t-shirt under min skaljacka. Alldeles tillräckligt. Så underbart skönt och solen strålar. Jag njuter i fulla drag. Snart är det nog sommarvarmt.

Nu ska jag plugga. Verkligen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Ja - nu måste du verkligen plugga! Kan du inte drömma på nätterna i stället.

Kram

2009-03-17 @ 07:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0