Forever 21!

Dagens shopping!

Eftersom att en del är födelsedagspresenter så kan jag ju inte gärna visa det. Men jag råkade ju få mig ett par saker också så de kan jag ju gärna visa upp!

    

Fick mig ett linne från omtalade Forever 21. Kan inte avgöra om detta skulle vara därifrån eller bara lappen. Man kan ju hitta både Zara och Cubus? så lite tveksam kan man ju bli. Hur som helst så var det gulligt och sitter jätte fint. Sen fick jag en svart kofta (äntligen!) och den söta lilla väskan fick jag för 30 RMB. Då kan man ju inte säga nej. :)

Nu ska jag plugga vidare. Går rätt bra faktiskt med mina tecken som jag skriver och skriver. Sen blir det ner till gymmet idag! Ska träna fram mer energi och mindre snor!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sunna

Gud vilka fina köp du gjort gumman. Och den där väskan... LOVE IT! :)

2009-03-30 @ 11:53:27
Postat av: Nettsi

Du är verkligen en shoppingexpert.

2009-03-30 @ 12:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0