Fredagsfeeling

Litteraturrapporten är klar. 10 sidor fullproppade med text. Nu har jag mailat det till G, hon skulle läsa igenom det innan jag skickar in det. Jag har sån tur som alltid är omgiven av snälla hjälpsamma släktingar och vänner. Mamma och pappa har alltid hjälpt till med skolarbete, Micke lika så och nu tar moster vid. Tack så mycket!

Var nere och tränade i ca 1 h. Sprang 4 km på bandet, jobbigt men så skönt efteråt när svetten rinner. Pappa; du skulle vara så stolt över mig om du såg mig! Sen lite styrketräning på det. Nu känner jag mig slut i kroppen men pigg i huvudet!

Nyss duschat, ätit lunch och gjort mig iordning. Har på mig en av de nya skjortorna idag, den orange-blåa. Känns passande en vårdag som denna. Livet är så mycket mer underbart och lätt att leva när man vaknar upp med en skön inställning.




För övrigt kan man ju se att min lugg egentligen är i behov av lite putsning. Den ska visserligen sparas ut, men kanske att man ska klippa den lite i snedlugg så att den kan växa ifred? Mycket möjligt att det blir en sväng till frisören idag. Siri behöver också klippas!

Snart kommer moster hem igen. Blir nog en sväng ut då. Kanske en fika eller en glass? Det är man väl värd en fredag? Ikväll blir det nog kinamat och det ska bli riktigt gott för nu var det ett tag sedan sist! Åh. Så skönt med fredag!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: nettsi

Blev det frisörbesök? Vill se bild på kort lugg igen

Kram

2009-03-20 @ 16:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0