Fredagsstatus

Vackert väder idag. Helt underbar tycks det som. Men jag har inte varit ute idag. Inte alls. Men jag har nyligen tränat, ätit lunch och sitter faktiskt och pluggar nu. Tackvare mycket vädring så luktar mitt rum inte lika starkt av hantverkarnas jox, däremot letar sig Pekingdammet in ganska lätt, men det får man ta.

Tänkte plugga på ett tag till och kanske vila en sväng innan Signe och Ellen ska mötas vid bussen. Det är bara vi tre ikväll men det ska bli ganska så mysigt. Kanske att vi kan ta en promenad när de kommer hem och ta en glass eller så någonstans. Hoppas våren är här på riktigt nu.

Hur är våren där hemma?

Ha en bra fredag och en skön helg!




Uppdate:

Lägger ner pluggandet igen. Hann inte speciellt mycket. Får göra en storsatsning nästa vecka i stället för nu vill jag ha fredag. Snart kommer Signe och Ellen och då går vi ut och äter glass i solen och myser lite!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hello!



Skönt med lite vårväder! Våren håller sig dock på ordentligt avstånd från Lund där Herr Vind nu tagit över helt.



Hoppas allt är bra med dig annars. Att pluggandet går bra och så. När börjar kinesiskan? Det blir ju spännande :)



PUSS O KRAM

2009-03-06 @ 07:49:17
Postat av: Nettsi

Så här kommer framtiden att se ut: mer plugg och mindre glass! Trevlig helg!

Kram från ett gråkallt Örebro

2009-03-06 @ 08:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0