Gratis är gott!

När jag fikat färdigt kom jag igång med plugget riktigt bra och började på en ny del av min kurslitteratur -Gruppsykologi. Det är riktigt intressant och skrivet på ett behagligt sätt.

Beställde en stor kopp te efter en stund då det var så kallt. Strax efter gick det runt en söt liten tjej och bjöd på gratisprover; macciatio latte caramel och nötscones. Jag tackade ju inte nej även om jag redan ätit en stor scones. Men de råkade vara riktigt goda och kaffet var helt okej!


Tur att man bara får små prover...

Gick hem och åt lunch för ett tag sedan och nu ska jag köra plugg 2 timmar till innan Signe och Ellen kommer hem. Kanske vi ska baka då eller något annat mysigt!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0