Hembesök inväntas

Efter lektionen med Sofia blev det lite läsning till, men det var det lilla. Sen gick jag ner och tränade, sprang 30 min på bandet i skaplig hastighet. Sprang 4 km och detta är stooora framsteg för att vara jag! Mamma och pappa; hur långt kan det vara runt Mälarbaden? Det är mitt mål nämligen. Att orka springa hela vägen runt för då har jag bra motion i sommar!

Åt hemgjorda hamburgare till middag. Bara jag, stora S och G som åt. Signe och Ellen var hos sin kompis och hade ätit på McD. Inte alltid så bra för dessa tjejer. De sög på varsin läsk när de kom hem så de var alldeles tok-speedade. Ellen blir alltid speedad på socker så det var ju inte toppen när de skulle rakt ner i säng. Men så kan det gå! Nu läser G för dem och de tycks ha kommit ner lite i varv i alla fall!

Kl 21 inväntas det hembesök. Från Frost Nails! Gitzo och jag ska få manikyr, pedikyr med skrubb och ögonbrynen fixade. Ain´t that just great! Kina, hemleveransens land! Återkommer med en rapport om Hur bra det var!

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: nettsi

ca 4 km runt Mälarbaden - det klarar du lätt som en plätt i sommar.

Kram

2009-03-17 @ 19:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0