Jag morrar och fräser...

Inombords visserligen. Men ändå. Fortfarande less på den här dagen och inte blev det bättre med plugg. Icke! Och inte har jag tränat heller fast jag lovade mig själv. Spelade fotboll med Siri på hennes ESA (Efter Skolan Aktivitet) och har promenerat och handlat, men det gills inte. Suck suck. Dock tänker jag nu slänga ihop böckerna för klockan har passerat 23 och dagen kan gott vara slut.

Men det känns i alla fall lite bättre tack vare den söta mailkonversation jag har med ett sött litet klädföretag här i Kina. Supertuffa kläder och smycken men ingen fysisk butik så vi håller på att diskutera möjligheterna för mig att handla där. Inte helt lätt med tanke på att all info på hemsidan är på kinesiska. Tecken alltså. Men hon erbjöd sig att översätta och tipsa om storlek om jag visade bild. Så sött. Måste nog beställa bara för att testa. Och för att hon verkar så söt.

Sådana här dagar önskar man att man hade sin pojkvän på samma sida jordklotet. En liten puss eller så för att höra att man är fin och känna sig uppskattad. Någon som pysslar om mig och min lite sorgsamma själ en sån här dag.

Jag hoppas på bättre dag imorgon. Ska bli en lååång promenad på morgonen, köpa jordgubbar och förhoppningsvis lapa sol. Sen ska jag ta en lååång dusch, snygga till mig och avsluta plugget och sen ha fredag fredag fredag!

Meep.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hoppas du vaknar upp och får en helt underbar dag imorgon. Långpromenad i solen och jordgubbar, kan de blir så mycket bättre?!

Låter helt underbart i mina öron.

puss

2009-03-19 @ 22:12:40
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0