Livet...

.. förundrar oss alla ibland. Till dagens frukost kom det många frågor från Signe och Ellen och hur det är att ligga i mammas mage eller att inte ligga i mammans mage. De har så fina frågor och tänker mycket just nu på hur deras liv började och hur de kom till Sverige. Gitzo är verkligen duktig att svara på deras frågor. Mycket som pågår i deras huvuden.

De funderar också på hur det skulle vara att ha mig som mamma. De tycker att det skulle vara bra för att jag inte är så gammal, samtidigt som att jag är barn själv tycker de... Hm.. Dessutom tycker de att jag ska gifta mig snart för de har redan planer för hur deras brudnäbbsklänningar ska se ut. Och att jag måste ha vita skor med pärlor på eller hög klack. Jag fick välja något av det...

Söta små tankar så här på förmiddagen!

Nu är de andra och hämtar Siri och skriver in henne på ny fotbollstermin och jag ska försöka plugga. Sen blir det en tur till skräddaren och så middag ikväll! Jätte fint väder här idag, igen! Jag tror verkligen att våren är här nu!


Jag och världens bästa småtjejer 2009

Ha en bra dag hemma i Sverige och hoppas att våren kommer till er snart!


Uppdate:

Har nu klarat av 3/5 test och läst lite mera litteratur. Imorgon måste jag läsa klart en av böckerna mer ordentligt så att jag snart kan börja beta av paper-uppgifterna som ska skrivas. Ingen större skillnad att läsa på distans egenligen, förutom att man inte har någon att jämföra med.

Puss

Kommentarer
Postat av: nettsi

Lite läsning på gång!!!Jag skulle aldrig klara av att läsa på distans. Saknar diciplin.Nu skall jag vila efter frukosten

2009-03-07 @ 09:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0