Lovely

Jag kanske får ta tillbaka mina hårda ord om vädret. Solen lär kanske inte stråla från en klarblå himmel, men den strålar på ett så där skönt vårigt sätt. Dessutom är det en alldeles perfekt temperatur på luften och jag njuter! Ska inte alls gnälla med tanke på hur jag förstår att ni har det där hemma!

Skjortorna var inte klara hos skräddaren fick jag veta precis när jag kom fram. Det gjorde ändå inte så mycket för jag fick en skön promenad och en Cuppucino med mig hem från Starbucks. Blir en ny sväng till skräddaren imorgon då de ska komma in och jag ska prova och se om ändringar behöver göras.

Nu blir det strax kinesiska sen projektledning. Sista testet ska göras. Gjorde 1 gång nu och fick 7/14 rätt utan att ha läst boken så det blir nog inte alls omöjligt!

Have a good one!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0