Lunchtid

Bakade rulltårta och småfranska precis som planerat. Rulltårtan blev lika ful som den alltid blir när jag gör. Skinnet lossnar och sockret fastnar inte. Men jag provsmakade kanterna och de blev goda =) La resten i frysen så kan den gott vänta där tills jag har någon att fika med. Gjorde mig inte direkt besväret att fota den lille rackaren.

Brödet däremot blev riktigt bra och de ser fina ut. Bakar ur Anna´s Mat som alltid. Enkla och bra recept!



Just nu har jag gått till Purple Haze som är en bra Thairestaurang ganska nära hemma. Ska nu äta en god grön curry, dricka cola för första gången på länge och fixa lite saker via datorn. Dessutom har de gratis trådlöst här vilket aldrig är fel. Tycks komma mer och mer på alla restauranger och fik, det borde Sverige ta efter!


Kameran ljuger lite, men jag är väldigt blek just nu. Måste ut mer i solen!

Ha en riktigt bra dag där hemma nu!

Stor kram

Kommentarer
Postat av: nettsi

Blek eller inte - lika söt som vanligt

2009-03-24 @ 07:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0