Min shopping

Här är det jag köpte:



Jag måste medge att den röda ser ut som en pjamaströja så tillsvidare får den nog stanna inne. Kanske att den kan åka fram i sommar med vita jeans eller shorts. Dom andra två är redan favoriter. Den blå/vitrandiga har båtringning och är lite längre i modellen, toppen! Den lilla mjuka jackan är kort och hade en så söt volang där bak. Redan kär i den helt. Kan man ha över t-shirt eller till fest. Allt passar. Såå nöjd!

Har också tränat och ätit pannkakor till middag så nu luktar lägenheten +jag själv stekos. Typiskt. Ska nog titta på Lost och sen sova tidigt! Helt slut idag! Men imorgon är jag ledig igen. Då ska jag spana in hur långt våren kommit på min morgonpromenad till marknaden. Saknar den välfyllda frukskålen som Gitzo är bra på att hålla efter!

Puss 

Kommentarer
Postat av: Nettsi

En tur till marknaden i morgon bitti och skålen är fylld igen! Mest jordgubbar!

2009-03-23 @ 12:40:05
Postat av: Anonym

SNYGGA KLÄDER!!!

A.

2009-03-23 @ 12:40:49
Postat av: Gitzo

Jag tar med mig frukt när jag kommer... :)

2009-03-23 @ 18:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0