Morgonfika

Så blev det så där igen. Att jag skulle sitta tidigt med böckerna idag och plugga plugga plugga... Först tvekade jag, men så gjorde jag mig iordning för att gå till Starbucks och sitta och plugga. Här är jag. Pluggar??? Snaaart. Ska bara fika klart först. Är ju så nyfiken på människor så det är svårt att slita sig.

Men jag har en plan. Ska klämma två böcer idag och göra ett test till och börja på litteraturrapporten så att jag är en bit på väg. Har avboat Sofia idag så att jag kan sitta tills jag hämtar Signe och Ellen vid bussen. Kanske blir det Starbucks hela dagen eller så knatar jag hemåt senare. Beror på hur väl jag lyckas. Håll en tumme för mig!

Morgonens bilder;


Min nya jacka



Kaffe, scones, expressen och långt där under mina projektböcker...



Kommentarer
Postat av: Nettsi

Det är väl inngen idé att oroa sig - eller.....

2009-03-10 @ 07:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0