Mysig middag

Har nyss kommit hem från trevlig middag med Cornelia och Daniel +Johan i kanske 30 min. Cornelia hade lagat jätte god mat, en massa grönsaker, potatis och lax i ugnen och Daniel hade köpt ett jätte gott vitt vin.

Nu ska jag sova. Klockan är inte speciellt mycket men det blir en tidig morgon imorgon också för att åka till uni och kolla vilken grupp jag ska vara i och hämta ut mina böcker. Sen ska jag ta hand om mig själv imorgon, dvs. Frost och lite fredagsmys. Sen är det helg igen. Otroligt.

Får se om jag kan somna. Daniel nämnde något om kackerlackor i deras lägenhet. De bor två våningar ovanför oss så logiskt sett borde de ju kunna komma in här också. Jag hoppas att jag slipper rasslande småkryp i natt i alla fall!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Bäst att komma hem om det finna småkryp.

Kram

2009-03-26 @ 20:30:00
Postat av: Emma

Åååh Jossan just nu är jag så avundsjuk på dina dagar!! Har suttit i 12,5 timmar i skolan och är inte ens halvvägs klar.. Längtar mest av allt efter en sån där dag då man kan vakna och ligga och fundera en stund, städa skrivbord och strosa i parker.. ta vara på den tiden, vet av erfarenhet att man lätt glömmer bort att uppskatta ledig tid när man har den :)



Lycka till med skolstarten nu och ha en jättetrevlig helg :)



Puss

2009-03-26 @ 22:07:13
URL: http://grubbstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååh Jossan just nu är jag så avundsjuk på dina dagar!! Har suttit i 12,5 timmar i skolan och är inte ens halvvägs klar.. Längtar mest av allt efter en sån där dag då man kan vakna och ligga och fundera en stund, städa skrivbord och strosa i parker.. ta vara på den tiden, vet av erfarenhet att man lätt glömmer bort att uppskatta ledig tid när man har den :)



Lycka till med skolstarten nu och ha en jättetrevlig helg :)



Puss

2009-03-26 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0