Nåja

Det är inte så synd om mig. Det är bara det att den här lägenheten förknippar jag alltid med folk, liv och rörelse. Inte bara fem EK. som saknas utan även alla deras vänner och bekanta som brukar titta in.

Men nu har jag diskat en massa, gjort fint i köktet, sorterat kyl och frys, slängt en massa saker i tvätten och snyggat till i alla rum som inte kommer användas när fam. är borta. Skönt.

Har också ätit middag. En bachelor-middag kan man säga. Men jag orkade inte gå ut igen. Dessutom har jag ännu inte riktigt bemästrat det där med att äta på restaurang själv ännu. Men innan fam kommer hem kommer det nog ha blivit några gånger för jag mindes just hur förbaskat tråkigt det är att laga middag till sig själv. Usch.


Nu hägrar det ColdStone-glass och en film framför mosters fina appledator med underbar skärm! Imorgon blir det nog en lång promenad, lite fika eller lunch och kanske lite shopping eller så. Sen middag med Sofia. Vi ska äta Hot pot.

Ha en skön helg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0