Ni hao!

Hej hej

Morgonen har börjat hyfsat lugnt. Vaknade tidigt första gången av bygget utanför fönstret. Det byggs varje dag i veckan, dygnet runt. Lite tröttsamt på söndagmorgonen. Somnade om. Vaknade lite senare av tjafs från familjens små medlemar, men jag behövde ändå gå upp.

Åt frukost och sitter nu fortfarande i mysbyxor. Ska strax ta mig en dusch, inväntar fortfarande Siri som spelar biljard med Sofia på sin lektion. Sen ska jag göra mig iordning och kl 12.30 ska jag och Sofia ta bussen till en lokal shoppingmarknad. Alltså lite nya intryck idag. Buss i kina. Lokal marknad. Shopping! Hurra hurra hurra!

Njuter av söndag. Imorgon börjar den sista "lediga" veckan innan skolan börjar. Nu händer det saker vill jag lova!

Puss och ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: nettsi

Väntar med spänning på fortsättningen....

2009-03-15 @ 09:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0