Jag undrar...

...varför jag inte köpte några skor fast att det helt enkelt fanns en MASSA underbara, helt fantastiska par som jag klämde och kände på. Det beror nog visserligen på att jag behöver handla lite annat innan nästa bidrag kommer, till exempel mat. Rackarns att jag inte köpte några. Har tänkt på det hela dagen. Hör ju att jag måste återvända snart... :P Det blir nog dyrt att gå i skolan så nära marknaden..



Kom på att jag aldrig visade de stövlarna som jag fick gratis tackvare att de skor jag först köpte gick sönder två gånger.
De är helt oanvända och väntar på att få förbli så tills i höst. De ska få resa hem med Micke tänkte jag så att jag till slut får med mig allt hem.


De är riktigt söta, men så tunna så det får nog användas tidig, torr höst. Det är bra när skor har begränsat användningsområde. Då kan man skaffa många fler så att alla fyller olika funktion. Fantastiskt. Nu blir det Lost.

Kommentarer
Postat av: nettsi

Kort klänning, barbent och stövlar så ska det vara i sommar

2009-03-23 @ 17:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0