Omstart

Idag blev det en fika medan tjejerna dansade balett och sedan for vi till SAS Radisson och jag tränade. Jätte skönt. Väl hemma igen var alla supertrötta. Men Gitzo lagade en supergod middag, lax och saffransrisotto. Tjejerna kröp i säng direkt efter det. Farbror Erik Å var här och åt med oss. Herr Erik kanske passar honom bättre? Något säger att Erik knappast blir glad över att bli kallad farbror. Annars brukar han få leka pappa i vår ihopsatta familj när pappa Ulf inte är hemma.

Har förövrigt tryckt i mig dagens dos av ColdStone. Yummy! Ska snart sova jag med och ladda om för en ny vecka. Blir nog en del plugg men också lite shopping. Så trött på de få tröjor jag hade med mig från Sverige. Vill ha lite fräscha vårkläder nu när det är vår på gång här.

Ha en skön eftermiddag!

Puss

Kommentarer
Postat av: nettsi

Kära lilla vän! Akta dig för överdos av glass och shopping, det kan inte vara nyttigt.'Eller är det så att jag är lite avundsjuk??

2009-03-01 @ 18:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0