På G ut

Sofia kommer alldeles strax och möter mig här utanför och sedan ska vi gå och äta tillsammans med hennes kompisar. Det är allt jag vet. Ingen aning om vart vi ska gå eller om något mer händer efteråt så det var lite klurigt att veta vad man ska sätta på sig vill jag lova!

Nu är jag i alla fall klar och man kan nog säga att jag sejfar och har tubtopp med min nya mjukiskavaj på mig. Sen det där med skor är ju en annan femma.

Hur som helst ska jag gå nu.

Pratade förresten med älskade mikael på Skypen förrut en lååååång stund med webcam så nu har jag till och med fått se min älskling. Men om mindre än en vecka är han här!

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

trevlig kväll!!!

2009-03-28 @ 15:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0