SB SB SB

Sitter nu på Starbucks vid Village. Jag gillar det här. Folk som rör sig överallt och det är nytt och fräscht. Får min lunch här nu. En äggmacka och en Mango Frappocino. Inga fel. Kanske lite risky att äta ägg i Kina, vissa anser det i alla fall, men gott är det.


Har gått bra med plugget hittills även om det är ganska tråkigt att sitta och skriva vad man läst om i sina kursböcker. Men jag har som plan att bli färdig idag så kan jag småpilla imorgon och skicka in. I värsta fall får jag väl göra kompletteringar om det inte är tillräckligt bra.Tror jag möter upp med G och S senare. De ska också till skräddaren så vi kan sällskapa. S håller på att sy upp en kostym =)


Det är sommar ute -svensk sommar. Hade jackan uppknäppt men det är t-shirtväder. Om det är svårt att klä sig på våren hemma så är det inget jämfört med här. Vad ska man ha på sig? Klurigt vill jag lova.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Här sken solen i morse för första gången denna vår. Fortfarande kallt men nog är det på g.........

2009-03-18 @ 07:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0