Segt

Idag är jag lite seg i kroppen. Lite träningsvärk men det är bara skönt. Man vill ju gärna känna lite när man tränat 3 dagar i rad. Tänkte förresten hinna med en träning idag också för nu har jag verkligen bestämt mig. Man kan ju inte komma undan när man har gymmet i källaren heller. Man har liksom inte så mycket att skylla på.

La mig vi halc tolv igår och vaknade hyfsat tidigt av tre små som körde fullt ös utanför dörren. Lite tröttsamt. Men jag satte in öronproppar och somnade om i omgångar, men det blir man också seg av.

Idag väntar besöket hos skräddaren som jag inte hann med igår. Sen hoppas jag på en lugn och skön dag. Måste också försöka plugga lite så att jag kan slutföra så mycket som möjligt i veckan som kommer, för på måndag är det bara en vecka kvar innan kinesiskan börjar.

Ha en skön helg där hemma!

Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Gumman!

Skönt att du har din öronproppar att sticka in när dom väsnas för mkt små tjejerna..



Härligt att du kommit igång så med träningen, de är skönt. kan du försöka få med mig också när du kommer hem =)



Hoppas du får en lugn o skön helg nu o inte behöver plugga hela tiden.

Saknar dig!

Puss o kram

2009-03-14 @ 10:22:55
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0