Sista lördagen

... i mars! Snart är det ju redan april. Jisses! Sen är det också sista ensamma lördagen. Nästa lördag är ju min fiina älskling här och fam EK har kommit tillbaka då också.

Sov till 11 imorse. Vaknade 5.30 första gången (är kroppen inställd på det kanske?) men somnade om till 11. Nyss ätit en god men mindre nyttig frukost. Åt bagles med Nutella, yoghurt och te. Men är det lördag så är det!

Funderar på att lägga mig och läsa en stund. Hostar lite mera idag och snorar, men eftersom att jag ska ut ikväll på middag med Sofia och hennes kompisar så vill jag gärna vara pigg då. Men en liten promenad måste jag få för solen strålar utanför fönstret. Hoppas att det är lite varmt också för nu får gärna riktig vårvärme infinna sig!

Hoppas att ni får en bra helg där hemma!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Gitzo

Usch, jag tycker att allt går alldeles för fort! Vi har det superbra. Men fy vad Stockholm är kallt obh blött.

Snö, snö och snö. Siri spelar fotboll redan (klockan 8) och det är 5 cm snö överallt. Det du.

Vi saknar dig!

ses på onsdag

2009-03-28 @ 08:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0