Sol sol sol sol..

Kan ju inte låta bli att bli lycklig när jag tänker på vädret idag. Att kunna sitta ute i uppknäppt jacka och fika utan att frysa. Att ha solglasögon och sol i ansiktet i början av mars. Och näst intill t-shirt väder. Oh my vad jag blir lycklig! Staden liksom badar i ett annat ljus. Det är vår. Det är verkligen det!

Hoppas verkligen att vädret är det samma imorgon. Då ska jag unna mig en lång promenad och bara njuta. Tänk att man glömmer varje år hur det känns när våren kommer. Som om vintern är så lång och sömnig att den suddar ut alla minnen av vår och sommar, soliga dagar och den lycka man känner i kroppen. Det enda som fattas mig är min älskade Mikael. Att få ha honom bredvid mig på ett utefik, det vore höjden av lyckan!






Nu ska jag ta mig en kopp te, läsa lite och drömma om våren och sommaren!

(Lite typisk att jackan jag köpte förra veckan nästan var för varm idag... Men ändå underbart!)

Kommentarer
Postat av: nettsi

Skönt med vårväder - du kommer säkert att köpa en vårjacka - och en sommarjacka. mysigt att höra din röst. Ringer nog snart igen

Kram

2009-03-08 @ 14:33:49
Postat av: Anonym

Awwww, va mysiga bilder :) Hälsa dem 3 små solstrålarna från mig !! KRamar

2009-03-08 @ 19:10:28
Postat av: mormor



Vår? Nej inte här heller, blåst regn och 2,3 grader

Njut när du kan

2009-03-08 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0