Tidig kväll

Så efter träning blev det dusch med hårtvätt och sen lagade jag middag. Gjorde köttfärsfyllda auberginehalvor som jag gratinerade i ugnen. Det blev supergott. Sen fick jag mig en blodapelsin till efterrätt, är ju synd om all frukt jag köpt skulle hinna bli förstörd :)

Har sedan dess surfat runt på nätet utan mål, torkat och plattat håret, hinns inte med imorgon bitti, packat väskan :) och tagit ut pengar. Tack csn för att ni skänker mig bidrag för mina utlandsstuider. Inte helt fel. Lustigt när man tar ut pengar här. Hemma kanske man tar en 100:- i taget, men här kostar det dels pengar att ta ut eftersom att jag har ett svenskt VISA och sen så betalar man ju nästan bara med kontanter fortfarande i detta land. Fina summor man tar ut varje gång. Man känner sig liksom extra rik när man får pengarna i handen :)

Nu börjar jag ju också bli lite spänd inför morgondagen. Kan inte säga att jag är orolig eller nervös, men det ska bli spännande. Är så ruskigt trött just nu så det ska nog bli lätt att somna. Sen är ju risken att jag sover lite sämre för att jag är rädd för att försova mig. Imorgon vore ingen bra dag att göra det på.

Har ingen koll på hur morgondagen ser ut alls. Vet att jag ska göra placementtest för att se vilken svårighetsgrad jag är på. Vet inte om det går snabbt eller tar hela dagen. På fredag morgon vet jag sedan vilken klass jag tillhör och kan gå och hämta ut mina böcker och ha första lektionen. Kommer ju givetvis med uppdatering så fort jag är hemma imorgon.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

LYCKA TILL !!!

Sov gott min älskade lilla Jossan

2009-03-25 @ 14:39:46
Postat av: Stina

Du har en spännande dag framför dig.

Kommer gå så bra så =)

Lycka till!



Kram Kram

2009-03-25 @ 15:17:32
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/
Postat av: Johan

Lycka till, blir kanon.. Det vet jag =)

2009-03-25 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0