Vår och snö?

Tog en promenad efter att jag fått på mig kläderna. Hade en lugn morgon på grund av att vädret inte såg så roligt ut. Väl ute var det ganska kallt också så det var tur att jag hade tjocktröja. Kanske nästan så att man behövde mössa. Vart tog våren vägen? Såg nästan ut som om det kom lite lite snö, men eftersom att man är i Kina kunde det ju lika väl vara någonting annat :)


Men nog kan man se att våren ändå är här!

Tog en promenad till Red Hotel först och fixade en bokning och gick sedan till Cornelia och fikade. Sen traskade jag iväg till Agenta och Glenns blivande hotell för att checka deras bokning. Blev en ganska lång promenad och det var skönt trots att vädret inte var toppen. Passade också på att handla så att jag kan laga lasagne. Blir nog en tidig söndagsmiddag för min del.

Nyss var en liten fröken här för att titta på mitt nya husdjur. Hon vågade inte ens gå nära och jag kan förstå henne för när jag lyfte på koppen var han inte död. Ännu. Sen sa hon: maybe you would like to give that som medecin or something? Nej sa jag. Gift ska han ha! Inte sjutton hade jag tänkt att mata honom! Men detta sker inte förrän imorgon så tillsvidare behåller jag locket på :)

Idag skiljer det bara sex timmar mellan Sverige-Kina. Underlättar en hel del kan jag lova. Underbart :)

Nu ska jag laga mig lite middag/sen lunch!

Puss o kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0