Fantastic friday

Underbara fredag. Det kan inte hjälpas. Det är underbart när en hel helg ligger för ens fötter!

Var nere och tränade en timma, duschat och rena kläder. Äter lite popcorn och dricket ett glas rödvin. Ska ut och äta ikväll, lilla familjen. Let´s Burger blir det nog.

Helgen kommer nog att bli händelserik. Räknar med att åka på S fotboll imorgon (kan passa på att sola kanske?), sen är det gudstjänst här med svenska Kyrkan som jag följer med på. Kan vara mysigt. Sen borde jag rusa till Yashow och byta skorna och kanske köpa en topp till kvällen. Då blir det klassträff på en jazzbar. Hoppas på bättre uppslutning denna helg ;)

På söndag kommer min fina bror till Kina! Jag är så glad! Det ska bli så roligt att ha honom här. Då ska jag ta honom till The Thing och köpa coola t-shirts.



Lovely friday. I can´t help it. It´s wonderful when you have an entire weekend for your feet.

Went down working out for an hour, took a shower and put on clean clothes. Eating som popcorn and a glass of red wine. Going out for dinner tonight with the little family. Let´s Burger. Life is good.

It´s gonna be a full weekend. Going to S fotball tomorrow, might get some sun on my face (and body). Actually going to church. Have to rush to Yashow then. Change my shoes and maybe by an top for the evening. Going with the class to a jazzbar. Hope it will be a few more people showing up this time ;) But last time with Mei were awsome.

On sunday will my sweet brother arrive Beijing. I´m so happy, it´s gonna be sooo nice. I will bring him to The Thing and by him a t-shirt. Lovely!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Jag vill också ha popcorn,rödvin.fotboll med siri,klassfest och nya kläder

Kram

2009-05-08 @ 13:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0