Fre-sön

Om veckorna går snabbt är det ingenting jämfört med helgerna. Idag är det söndag igen. Helgen bara sprang förbi.

I fredags var ju en av tjejerna sjuka, så vi hämtade hem god kinesisk mat och hade lite mys hemma. Sen svidade vi om och inväntade moster och stora S. Bror, Emma och jag drack lite drinkar och åkte sedan till Chocolate. Jag blev lika förtrollad denna gång av alla konstigheter, guld toaletter, farbröder i silverklänningar och exotiska dansöser. En flaska vodka senare var känslan förhöjd.



Vi tog en sväng in på M.G.M på hemvägen. En annan klubb som ser ut som de andra här i Peking. Spegelbeklädda väggar som gör det omöjligt att veta vilket håll man kom ifrån och hur man hittar ut.

Vi hade en riktigt kul kväll vår lilla trio. Somnade alldeles för sent. Men glad.

Lördagen blev tämligen lugn. Jag följde med E till baletten och sedan hem för att plocka upp bror och Emma och åka till antikmarknaden. Köpte ett par småsaker. Hem igen. Spelade lite spel med barnen och gick sedan för att hämta upp två av mina fantastiska beställda kläder. Kjol och byxor fick jag med mig hem, kavajen och klänningen kräver ytterligare ändringar. Åå, de är så fina! Jag visar vid senare tillfälle.

Hade planer på att gå ut igår, men efter en god middag hamnade vi hemma framför en film i stället. Ack så skönt att vakna i morse utan att vara bakis. Ska iväg om en stund till balett igen. Sen blir det lite plugg och fix på eftermiddagen.

Hoppas helgen hemma varit bra också. Långledigt är aldrig fel!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Drack DU en flaska vodka????

2009-05-25 @ 13:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0