hej då J och E!

Så var ännu en lördag passerad. Jag har börjat inse hur kort tid det faktiskt är kvar. 1 månad. Mindre. 3 veckor ungefär. Sjukt. Dags att börja planera lite så att allt hinns med.

Imorse åt vi frukost tillsammans med Johan och Emma. Sen var det dags att hoppa i kläderna och krama dom hej då. Sorgligt men även skönt att komma in i vardagen. Då kanske man hinner med det man ska. Men det har varit sjukt roliga veckor när de varit här. Har hittat på en massa skoj saker. Vi ses i Sverige i juli!

Åkte till Decathlon som är som Stadium fast mer och bra mycket billigare. Fanns mängder med sportartiklar sorterade efter sport. Köpte presenter till Siri. Själv fick jag bikini för 59 RMB. Baddräkt för 39. Joggingtights för 120 och en snygg tröja för 99. Inga pengar alls och så nöjd.

Åkte till Shaghai Tang-butiken på Ritz-Carton. Fick inte en enda pinal. Inte direkt i enlighet med min budget kan man säga. Sen blev det teater. En balettföreställning med Törnrosa. Vi var hänförda, både jag S och E.

Har nyss avslutat pastamiddag på O Sole Mio. Barnvakt ikväll. Det tittas på film (Cihuahua) och sen ska det sovas. Tidigt. Imorgon är det egentligen lektion. Jag tar tagen ledig. Är det söndag så är det. Då ska här pluggas. Måste komma i fatt och ligga i fas för att underlätta mina kommande exams. Wish me luck.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0