Hello :)

Ännu en speedad dag till ända. Fullt upp. Som vanligt. Speciellt när bror nu är här och man vill hinna med en massa bra saker.

Lektion som vanligt till 12. Gick äntligen och handlade papper för att göra Flash cards. Detta torde öka mina möjligheter att minnas alla mina glosor. Mötte sedan bror och vi åt lunch på det lokala dumplingshaket tillsammans. Jag bjöd. 11 RMB ;) Vi gick sedan och storhandlade. G åkte till Sverige idag så bror och jag är incharge för mat och barn. Fullt upp :)

Pluggade lite och tränade medan S och bror spelade pingis. Ikväll åt vi alla tacos tillsammans och barnen sover redan. Själva ska vi titta på Lost. Inne i början på andra säsongen.

Imorgon fyller världens underbaraste människa år. 27 hela. Och jag är inte ens där. Men paketet är postat.

Kyss så länge älskling.

Puss o kram till er andra!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Puss & kram till världens bästa Jossan och värdens bästa Ojjis

2009-05-11 @ 14:59:56
Postat av: hej lilla gosunge

Hej svejs ja ni verkar ha fullt upp i Kina.Hinner du med att njuta lite också?

Vi kom hem från Tällber nu jag ska skynda mig och baka tårta och göra special mat till en viss person imorgon det kommer lite folk vet jag.Vi får se om det blir tid till fotboll ÖSK ikväll.Kom hem snart längtes efter dig kram svärmor

2009-05-11 @ 15:40:14
URL: http://Svärmor
Postat av: caroline

Låter stressigt! :)

2009-05-11 @ 18:21:44
URL: http://vikman.blogg.se/
Postat av: Matilda

tack för ditt gulliga mail! gillade din bildidé, ska svara på mailet inom de närmsta dagarna! hoppas det är ok!



tacos i kina, smakar det likadant som tacos hemma i sverige? jagmenar, finns tacokryddan där också? eller har man annat? hur ser en kinesisk taco ut? :-) (ursäkta mitt nörderi, är bara lite småförtjust i andra länder och vardagen där!)



30 grader varmt? shit. här springer vi runt i tunna vårjackor (idag såg jag en tjej med shorts och linne) fast det bara är typ 15 grader.. haha!



ha en härlig dag! som sagt, ska svara på ditt mail!

2009-05-11 @ 20:21:19
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0