mamma!

Grattis min fina mamma på morsdag!



Min mamma är väldigt bra. Hon är snäll, förstående, uppmuntrande, stöttande och gör alltid saker för sina barns bästa. Hon är extremt bra på att hjälpa till i alla lägen, en riktig fixarmamma! Min mamma är superbra på att laga mat och det är något man kan sakna här på andra sidan jorden. Min mamma är bra på att se människor, komma ihåg människor och att engagera sig i andra. Mycket min mamma gör är just för andra människor.

Jag tror att jag är väldigt lik min mamma på många sätt, givetvis de allra bästa sätten!

Jag älskar dig mamman min!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

KRAM mitt stora hjärta....

2009-05-31 @ 10:14:24
Postat av: mormor

Tack för en kär hälsning på mors dag

2009-05-31 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0