Morning ledig dag!

Det är alltid lika skönt att vara ledig. Sov till 10, drog på mig myskläder och åt frukost. Hasar fortfarande omkring i myskläder och glädjer mig åt att inte vara bakis på 1 maj, det var nog ett tag sedan. Förra året på Rhodos hade jag minsann en riktig baksmälla också om jag inte minns fel, när hela släkten tröstade och trodde det var magsjuka. Så kan det gå.

Här är vädret dock grått, men varmt. CNN lovade sandstorm idag och luften tycks redan vara fylld av gulaktig sand och plastpåsar som virvlar upp mellan husen. Jag håller mig nog inne idag.

1 maj, tiden går kan man säga. Inleder nu min näst sista månad för den här gången. Men det är mycket tid kvar. Ingen stress. Ska uträtta lite saker idag, finns ju en kär älsklingsmänniska där hemma som snart fyller år. En present måste han få. Jag hoppas att jag hinner få väg den i tid.

Ha en riktigt bra 1 maj där hemma och njut av lite extra ledigt.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Njut av ledigheten.Det gör jag den här helgen

2009-05-01 @ 08:12:43
Postat av: mormor

Trevlig 1a maj, Johan hjälper mej med datorn just nu.

2009-05-01 @ 12:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0