Museum



Idag var jag på museum med klassen och institutionen kan jag gissa. Det var en massa bussar som rullade iväg. Gick runt där ett par timmar, tittade på gamla kulturella berättelser om Kina, gammalt porslin från olika dynastier, kläder, guld och väggrullar. Fanns en massa fina saker!



Tog taxi hem (lat som jag är), åt lunch och fastnade framför datorn. Dricker kaffe. Borde plugga. Och träna. Men allt jag gör är att sitta här. Måste nog stänga av nu och fokusera lite. Tennis ikväll också med tjejerna, bror och Emma. Det blir skoj!

Ha en bra dag!

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Nettsi

kinas historia !!! Det finns väl hur mycket som helst att se.Spännande!

2009-05-20 @ 17:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0