Once upon a time..

... så fanns det andra dagar än måndagar och torsdagar. Torsdag igen, alla här hemma är nog lika förvånade? Barnen har haft det bra och det har gått fint alla dagarna. Har de ens hunnit sakna sin mamma? Hur som helst är hon tillbaka imorgon!

Lektion idag och sen blev det IKEA där jag mötte Signe och Johan. Vi åt korv och shoppade svenska matsaker och en våg. Jag har inte ställt mig på den än. Inte så intressant faktiskt. Ser resultat ändå av min träning (dvs. jag fashineras av att en del skinn nu sitter fast på kroppen och armarna börjar anta ny form).

Vilade en sväng och gjorde pannkakssmet. Sen blev det ett träningspass innan pannkaksorgien startade. Barnen fick lite soppa medan de första gräddades och sen åt de pannkakor i stora lass. Bror min och jag fick också så att det räckte och blev över. Lovade barnen kalla pannkakor till mellis imorgon.

Har hunnit med speed-plugg. Har inte lärt mig orden, men skrivit in dem i boken. I helgen måste jag verkligen plugga så att jag kommer ikapp till 100%. Men det är svårt när det händer så mycket kul runt omkring.

Blir nog ett avsnitt Lost innan jag däckar i säng.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

En extra pannkaksmamma det skull alla barn ha!

Kram till min duktiga tjej - & hennes bror

2009-05-14 @ 17:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0