status

Varit i skolan som vanligt och köpte med mig lite billig mat hem (dvs. mycket mat för 4 RMB). Sitter och pluggar lite projektledning. Har ett paper jag måste skriva för att hamna på G. Har jag tid och lust senare kan jag förbättra betygen, men jag måste se till att fixa ett G. Får ju bidrag av CSN och de brukar inte ha överseende med lathet direkt.

Har dock väldigt trevligt sällskap. Ytterligare tre tjejer myser i min säng; Stora S med en Tintin-bok och S+E lägger ett pussel över afrika. Visserligen har jag en stor säng, men lite trångt är det allt. Men ack så mysigt!

Ska ner och träna om en stund. Sen ska jag laga middag ikväll. Pasta med tonfisksås. Det var länge sedan vi åt pasta.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Johan

Gud så mysigt, snart kommer jag och hälsar på er :) Då får du lite hjälp med matlagningen och bok-läsandet :) Kramar

2009-05-05 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0