suck. men så bra!

Usch. Imorse var det inte roligt att vakna. Låg och stirrade på klockan och önskade att det var söndag så att man kunde somna om. Ingen lust att gå till skolan.

Sådana mornar är det svårt att komma igång. Men förmiddagen rullade på ganska lätt trots allt och på hemvägen var jag glad igen. Men jisses vad varmt det är!

Kanske 35 grader och alldeles vindstilla. Jag hade jeans, linne och en tunn skjorta. Skyndade hem och satte på mig svalare kläder. Inte för att det direkt hjälpte. Hur ska juni bli om det är så här i maj!

Mötte bror och Emma och gick till shoppingparadiset/helvetet och åt lunch först. Sen blev det lite shopping; jeansshorts, flipflop i skinn och ett linne. Jag behöver garanterat utöka min sommargarderob om det ska fortsätta så här. Har inga shorts, kjolar eller svala klänningar. Blir nog lite mer shopping imorgon då jag, bror och Emma åker till marknaden vid universitetet.

Har avverkat lite plugg och borde träna. Kanske det blir tid efter middagen för en promenad. Vi ska till Kro´s Nest och äta mega pizzor allihopa. Det ska bli skoj och mysigt!

Puss o kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Härligt med värme.Idag har vi mörker och regn Riktigt höstrusk.

Kram

2009-05-18 @ 12:22:13
Postat av: nettsi

Se till att Emma inte shoppar och inte äter ihjäl sig. Hon tror nog att hon kommit till himmerlriket!!!

2009-05-18 @ 12:23:35
Postat av: Mormor

När du ni tycker att värmen är besvärlig, tänk på oss 7grader och regn.

Käraste hälsningar till er alla

2009-05-18 @ 21:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0