Time flies

Oj. Redan tisdagkväll. Tiden rullar. Lite för snabbt just nu. Men jag mår alldeles strålande bra. Lycklig. Kanske därför hjulen snurrar allt snabbare!

Igår var det lektion som vanligt och det gick ovanligt lätt för 4 timmars ihärdigt tragglande att försvinna. Hem och åt lunch och pluggade. Tränade och mötte tjejerna efter skolan. Lagade middag och gjorde mig iordning. Var på en spelning med ett svensk rockband som spelade på Starlive. Lustiga typer!



Idag var det en allt segare lektion. 4 timmars trötthet. Taxi hem och lite lunch innan vi gick och RÖSTADE inför Europa parlamentet. Man kan rösta här ifrån också om man har med sig sitt lilla pass. Lite fika på hemvägen och sen hem och mös med tjejerna, bror och Emma. Vi spelade spel och drack kaffe.

Ikväll lagade jag middag igen. Ruskigt gott. Kokta morötter, potatis och blomkål med skinksås. Sån sommarmat, så enkelt och så gott! Alla uppskattade det lika mycket!

Nu borde jag plugga lite innan jag ska träffa brorsan och Emma igen. Vi ska nog pallra oss iväg till skräddaren. Känns som om de där läxorna inte blir gjorda idag. Kanske imorgon. Ja. Imorgon måste det bli. Alla gånger.

Är också så fruktansvärt glad för ett besked jag fått! Är extra lycklig och så glad. Låg bara och strålade igår kväll av lycka. En underbar känsla. Återkommer när allt gått i lås!

Puss o kram och ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Jag tycker det låter som om livet är på topp!!!

Så ska det va`

Saknar Dig jättemycket. Kram Mammsi

2009-05-26 @ 14:39:43
Postat av: Stina

Åh vad spännande, nu blev jag nyfiken =) Hihi Hoppas vi får reda på de snart..?!



Ha så mysigt nu med Johan o Emma, läxorna kan du göra imorgon =)



Snart är du hemma igen. Saknar dig!

Puss o Kram

2009-05-26 @ 18:07:14
URL: http://stiiiniiis.blogg.se/
Postat av: mormor

Även en gammal mormor blir nyfiken.



Krsm

2009-05-26 @ 21:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0