utpumpad

Jag tror vi är lite småkrassliga allihopa. Smått seg och allmänt hängiga hela bunten. Trist.

Hann med lite plugg efter lunch men sen bar det av till SAS där vi spelade tennis på kanske världens sämsta bana. Trasig som attan och dessutom blåste det enormt mycket. Sen blev det bad, dusch och bastu. Middag på god restaurang.

Kilade bort till Y och köpte födelsedagspresent till S. Hon fyller 9 år imorgon, det ska firas! Nu borde jag plugga. Jag ligger efter, men varken kraft eller lust. Imorgon. Då måste måste jag.

Fan. Jag måste nu med. Suck.

Vill än en gång skicka en hög kramar och pussar till min fina mamma. Hon är verkligen en pärla man alltid kan lita på och räkna med! Jag älskar dig för det och för allt annat!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0