Välkommen bror

Nu är min fina bror här. Det är verkligen jätte kul!

Dagen har varit intensiv. Tennis imorse allihopa. Kastade oss i taxi hem. Panikduschade och kastade mig i taxi till flyget tillsammans med S för att möta bror. In på terminal 3. Får sms av mamma då att bror finns på terminal 2. PÅ shuttle bus till T2. Mötte bror. In i taxi, hem. Byta om. Barnkalas, socker och skrikiga barn. Hem. Yashow för att byta kläder till barnen. Hem. Ut på restaurang. Gott gott. Hemma igen. Måste göra min läxa.

Tack snälla svärmor för påskägget som jag fick nu! Armbandet är jätte fint och jag har använt det redan! Ska försöka äta godiset med förstånd.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Nettsi

Full fart framåt.....så ska livet se ut.

Kram

2009-05-11 @ 07:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0