..ge mig, mer jul...

Julmysiken går på högvarv -samma skiva som alltid. Det kallar jag traditioner. Givetvis pratar jag om Absolut Christmas som på den tiden bestod av två skivor varav den ena var röd och den andra är gul och första spåret är John och Yoko. Man börjar kunna den nu, med det vill jag säga att när den ena låtens sluttoner spelas så vet jag precis hur nästa ska låta :)

Vi har varit och storhandlat och nu är det jul här hemma. Alla stjärnor och ljusstakar lyser, lussedeg på jäsning och sedan blir det mintkyssar och saffransskorpor!



Det ser nästan ut som snö ute, om man har lite fantasi, för det är dimmigt vilket gör det lite mysigare att vara inne :) Nu ska vi baka vidare på våra bullar!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0