Julblogg

Jag har smugit igång julen här på bloggen kan man säga :) Tryck F5 om ni inte får julkänslan så ska de nya färgerna dyka upp :)

Måndagar för mig är som vanligt mycket upptagna. 8-10 ägnade jag min tid åt att intervjua inför projektet för att sedan gå till universitetet och möta Caroline. Sen blev det lite uppsatsande och planering inför morgondagens första intervju till vår empiriska del i uppsatsen. Sen cyklade jag ner till stan för att köpa diktafon (bye bye pengar). Nu är vi nog tillräckligt redo för morgondagen.

Nu sitter jag och skriver på uppsatsen. Den teoretiska delen är fortfarande lite spretig, det finns att jobba med kan man säga. Helst skulle jag vilja julpyssla, men jag får hålla mig ett par dagar till innan jag ska röja runt med mitt julpyssel och adventsljusstakar!

Ikväll är det ledningsmöte för min del och sen lite snabb kvalitetstid med min älskling, han ska vara borta resten av veckan. Kanske lika bra med tanke på min minst sagt fullbokade vecka. Möte ikväll, uppsats imorgon samt middag/fest. Mera uppsats och onsdagsöl. Sen mera uppsats och Sthlms-middag torsdag. Jag njuter!

Nu ska jag återgå till uppsatsen. Först, en bild ur arkiven:


Kommentarer
Postat av: Nettsi

Full fart som vanligt!! Precis som det skall vara.

Mysig glöghörna!!

2009-11-23 @ 21:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0