Min Pappa

 

Det här är Min Pappa.

Givetvis är han den bästa pappa man kan tänka sig på så många olika sätt. Pappa är händig som få och har byggt fina sängramen till oss. Han pysslar sommrarna långa för att göra sommarstället till en av de bästa platserna på jorden. Pappa är också en hejare på tennis och längdskidor och har stöttat mig med allt plugg så länge jag kan minnas (även om han somnade någon gång under läxförhören). Han är fortfarande mycket deltagande i mina studier och det känns jättebra!

 

Jag älskar dig pappa!

Hoppas att du får en bra dag och uppskattar din present :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för rar Jossan...

2009-11-08 @ 19:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0