Post-tenta

Jaha. Så var tentan avklarad och vem vet hur det gick. Men jag har nog aldrig varit så opepp på en tenta så om jag mot all förmodan skulle nå VG på kursen genom tentan så är det ren bonus! Gick hem till sängen igen efter tentan och tittade på Bonde söker fru och sov en sväng. Kanske är det så att kroppen inte mår helt bra. Sov dåligt och det kryper i den. Kanske är det små grisbakterier som bekämpas.

Nu är jag i alla fall på "jobbet" och det blir pubkväll ikväll. Det blir mys. Sen blir det Vingåker imorgon med projektgruppen för att shoppa kostymer. Snyggaste KD ever.

Om ni undrar vilket projekt det är jag jobbar med så kolla in detta: Kontaktdagarna 2010

Ha en skön helg!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0